7 Mart 2014 Cuma

ALIX AVIEN SHINEPLUS OJELER

Bugün size son alışverişimde edindiğim Alix Avien Shine Plus ojelerden bahsetmek istiyorum. Renkli ojeleri çok severim ama kış aylarında çok renkli kıyafetler giymediğimden ojelerimde de daha soğuk renkler tercih ederim.

Aslında o kadar çok ojem var ki; ona rağmen hala oje almama hayret ediyorum. Gün geçtikçe diğer ojelerimi de deneyimledikçe sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Öncelikle diğerine göre daha koyu renk olan 430 numaralı ojemin nasıl durduğuna bir bakalım...


Açıkçası bu rengi çok beğendim. Hem koyu renk hem de açık renk kıyafetlerimle kolayca kombinleyebildim.

Bir diğeri ise yine aynı tonlarda ama çok daha açık bir renk olan 470 numaralı ojem... Hem daha romantik hem de daha sade bir görüntü elde etmemi sağladı.


Yine bu rengi de kıyafetlerimle kombinlemede sıkıntı çekmedim. Tabi ki 430 numaralı olanı koyu renklerle daha çok kullanacağım bir gerçek.

Renklerinin güzelliğinin yanı sıra Alix Avien Shineplus serisinin sevdiğim bir özelliği ise ojelerinin kalıcılığı oldu. Darısı diğer ojelerimin başına...

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder