12 Şubat 2014 Çarşamba

Loreal Paris Color Riche Gold Lipstick


Çok fazla ruj kullanan ama genellikle aynı tonları tercih eden biriyim. Özellikle kış aylarında natural tonları daha çok seviyorum. Çok dikkat çekmeyen ama hoş bir parıltı bırakanları...

Bugün Watsons'ta bizimle ilgilenen bayanın dudağında gördüğüm ve çok beğendiğim bu ruju çok düşünmeden aldım.

Ruj testerlarını denemekten çekinen biri olarak, sadece elime sürüp rujun dokusunu ve tonunu test ettim. Zaten dudakta nasıl durduğunu da görmüş olduğum için gönül rahatlığıyla alışveriş sepetime attım.



Loreal'in rujlarını hep çok sevmişimdir. Hem renk seçeneği olarak hem de doku olarak çok kullanışlı. Bugün edindiğim ruj ise 390 numaralı Nude Treasure. 

http://www.lorealparis.com.tr/makyaj/dudaklar/color-riche-gold/383-pink-carat.aspx sitesinden diğer Color Riche renkleri hakkında bilgi edinebilirsiniz. Ben de siteye girip baktığımda Nude Treasure'u daha koyu olarak gördüm. Birebir deneyimlemek çok önemli bir şeymiş onu anladım. Bu nedenle de fotoğrafları olabildiğince gerçeğe yakın çektim.


Eve gelir gelmez hemen deneyip fotoğrafladım. Tam olarak böyle duruyor. Daha önce de söylediğim gibi hem doğal, hem de ışıltılı. Pastel tonlardaki makyajla çokça uyumlu olacağını düşünüyorum. Ayrıca oldukça yumuşak kremsi bir dokusu var. Kış aylarında sürekli kuruyup çatlayan dudaklarımızın yeni dostu olabilir. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder