7 Şubat 2014 Cuma

MERHABA! :)



İlkokulda okula oje sürüp giden biriydim ben. Öyle ojeler ki hani beyaz, vanilya gibi açık renkler de değil bildiğiniz kırmızı, bordo filan. Ojemi sürmüşken yüzük takmasam olmazdı tabi ki. Ablalarımın gümüş yüzüklerini gizli gizli takıp öyle giderdim okula. Sonra minik çıt çıtlı tokalar vardı mesela, renk renk saçımda yerlerini alırlardı. 7-8 yaşındayken benim kadar ayna karşısında vakit geçiren bir çocuk daha var mıdır bilmiyorum ama umarım vardır. :) Bendeki bu durum geçici bir heves de değildi. Yıllar geçti ve ben hocalarımdan azarlar işiterek bu makyaj-takı olaylarını ilerletmeye devam ettim. Aslında aynı zamanda çok da çalışkan bir öğrenciydim, tek farkım en önde oturan gözlüklü tiplerden değildim.

Şimdi 24 yaşındayım. Mimarlık son sınıf öğrencisiyim. Küçükken neysem, büyüyünce de hala oyum. Yani hala ayna karşısında saatlerini harcayan, alışveriş delisi, makyaja, takılara, giyimle ilgili her şeye düşkün biriyim. Bu ilgimi fark eden çevremdekiler bu konuyla ilgili bir şey yapmam konusunda yıllardır ısrarcılar. Ben de onların isteklerini daha fazla göz ardı etmemeye karar verdim. Madem internet başında saatlerimi harcamaktan çekinmiyorum neden biraz da kendi tarzımı, deneyimlerimi yansıtmıyorum ki dedim ve bu blogu açmaya karar verdim. Makyaja düşkünlüğüm ve mimar kimliğimin de bir parça payı olması sebebiyle blog ismimi makeuparchi olarak belirledim. Yani burdaki archi aslında architect'in kısaltması anlamında kullanılmıştır. :)

Evet şimdilik bir giriş yazısıyla merhaba demek istedim. Hızlı bir giriş ve sürekliliği olan bir sayfa olması dileğiyle. Umarım çok tanışırız. :)

4 yorum:

  1. Aaaaa kim gelmiş :)) Hoş gelmiş :)) Öpüyorum çooookkk!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sui :)) Ben de çok çok öpüyorum! :*

      Sil
  2. Merhaba :)
    Hoşgeldin aramıza. Hızlı girdin ama durmuşsun. Bekliyorum yeni yazılarını da :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Hoşbuldum teşekkürler :) Evet bir an heves edip sonrasında duraksadım. Umarım daha sık yazarım :) Sevgiler, öpüyorum :))

      Sil