12 Şubat 2014 Çarşamba

Max Factor Creme Puff Pressed Powder



Bugün yaptığım Watsons alışverişimin en çok kullanacağım ürünü olacağına eminim. Pudra makyaj malzemelerimin vazgeçilmezleri arasında. Bazen sadece pudra sürüp sanki hiç makyaj yapmamış gibi dışarı çıkmayı seviyorum. Fondöteni de çok sık kullanmama rağmen daha çok pudra tercih etmemin sebebi ise cildimin oldukça yağlı olması. Öyle ki pudra ne kadar kalıcı olursa olsun gün içinde yenilemem gerekiyor. Bu durum bazen biriken pudranın topaklanması veya pürüzlü bir görüntü oluşturmasına neden oluyor. Bu nedenle ideal pudramı bulana kadar değişik pudra denemelerim devam edecek.

Bugün edindiğim pudra ise Max Factor Creme Puff Pressed Powder. Açık tenli, gözenekli, yer yer lekeli bir cildim olması nedeniyle pudramı cilt rengimin bir ton üstünde tercih ediyorum. Böylece hem daha pürüzsüz hem de hafif bronz bir görüntü ortaya çıkıyor. Ayrıca yüz makyajımın pembemsi olmasındansa daha sarımsı, natural olmasını sevdiğim için renk tercihinde bu noktaya da dikkat ediyorum.



Bugünkü tester denemelerimin sonucu olarak ise 41 numaralı Medium Beige rengini tercih ettim. Eve geldikten sonra ise makyajımı yenileyerek tamamını cildime uyguladım. Gözeneklerimi ve lekelerimi tamamen kapadığı gibi pürüzlü bir görüntü de oluşturmadı. Şimdilik sonuçtan oldukça memnunum. Farklı hava koşulları ve ortamlara göre ne gibi sonuçlar göstereceğini ise zaman belirleyecek. Olumsuz bir sonuç olursa ilerleyen günlerde sizinle paylaşırım.

Eğer benimki gibi yağlı ve sorunlu bir cildiniz varsa oldukça memnun kalacağınızı düşünüyorum. Belki de bu benim favori pudram olabilir. Ayrıca kokusu da mükemmel, açıp açıp kokluyorum. :) Sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder