12 Şubat 2014 Çarşamba

Watsons Sevgililer Günü İndirimi


   
Watsons'ın indirim mesajını aldıktan sonra yerimde duramadım ve ihtiyacım olan ürünleri toparlayıp geldim. Sevgililer günü indirimi 11-16 Şubat arasında olacakmış ancak indirim dün başlamasına rağmen şimdiden bazı ürünler tükenmiş durumdaydı. Bu nedenle siz de benim gibi istediğiniz ürün bitince pişman oluyorsanız elinizi çabuk tutun derim.

Bu indirim haftasında Loreal'de %25, Max Factor'de %40 (ki buna bayıldım <3), Maybelline'de %25, Rimmel'de %25, Alix Avien'de %40, Deborah'da %40, Sally Hansen'da %30 indirim var. İndirim belli ürünleri kapsamasa da aslında bir çok üründe geçerli. Saydığım markaların yanı sıra saç bakım ürünlerinde, cilt bakım ürünlerinde, parfümlerde vb. ürünlerde de indirimler mevcut durumda. Aslında bu kadar indirim varken insanın kendini durdurması da çok zor oluyor :)

Bu alışverişimde;
Max Factor Creme Puff Pudra,
Loreal Super Liner Gel Eyeliner,
Loreal Natural Ruj,
Alix Avien Maxilip Ruj,
Alix Avien Shineplus Ojeler,
Diadermine  Essential Care Derinlemesine Temizleyici Yüz Yıkama Jeli,
Watsons Wallet Tissues Cep Mendili,
ürünlerini edindim.

Sevgilisi olanlar için daha güzel gözükmek, biz sevgilisi olmayanlar için ise kendimizi şımartmak için çok güzel bir fırsat, kaçırmayın derim. Sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder