7 Şubat 2014 Cuma

Rimmel London Scandaleyes Retro Glam Mascara



Rimmel'in rimelleriyle ilk tanışmam yurtdışındaki bir seyahatim sırasında gerçekleşti. Bir markette makyaj malzemelerinin çok ucuz olduğunu görünce farklı markalardan cesurca gözüme güzel gözüken ürünleri alma fırsatım oldu. Hiç düşünmeden aldığım o rimelden çok memnun kaldım, Türkiye'de henüz bir markette o ürüne rastlayamadım, bitmesine rağmen rimel tüpünü hala saklıyorum. Yanımda olmadığı için fotoğrafını ekleyemedim, ilerleyen günlerde paylaşırım.

Gelelim Rimmel Scandaleyes Retro Glam Mascara'ya... Sömestr tatili nedeniyle ailemin yanına gelirken rimelimi unuttuğumu fark etmemle yeni bir rimel satın almaya karar verdim. Öğrenci olmam sebebiyle ucuz olsun, işimi görsün mantığıyla markette en ucuz ürünler arasında geziniyordum. Daha önce Rimmel'den çok memnun kaldığım için beni yanıltmayacağını düşünerek, fiyatı da uygunken bu ürünü tercih ettim. Ancak benim gibi kirpikleri seyrek ve kısa olan biri için bu tercihim hüsranla sonuçlandı.

Kum saati fırçalı bu rimel kullanım açısından pratik, topaklanma yapmıyor. Buna rağmen yine de kirpikleri uzatma ve belirginleştirme konusunda sınıfta kalıyor. En azından benim deneyimim bu yönde oldu.

Biz küçük gözlülere uzun kirpikler yaraşır :) Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder